Bad Trip
http://badtrip.anatolianrock.com
depresif melodi
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 İleri>>
Cevapla
greengrl

hayat bad trip..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 4 Temmuz 2007 12:04 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
greengrl

bırakın, dilediğince yenilsin
inebildiği kadar insin
illüzyonlarınıza sarılın siz, gülüp geçin
bırakın, değdiklerini devirsin

bırakın, en dipte bilinsin
beynini yiyip delirsin
giderek aranızdan silinsin
bırakın, istediği kadar yenilsin

hiçbir zaman kucaklamadınız zaten
hiçbir zaman önemsemediniz
şimdi zaman gözlerinde durulsun
bırakın, kendi kusmuğunda boğulsun

--------------------------------------------------------------------------

ve sen ve ben birbirimizi seçtik
iyi niyetli cinayetlerimizin kurbanı olarak
biledik dişlerimizi şefkatle
birbirimizin yüreklerine geçirdik

o kadar iyiyiz ki kıyamayacağız bize asla
o kadar asiliz ki sesimiz çıkmayacak çürürken
meleksi sarılıp..ölgün…

yavaş yavaş yıpranacağız biz, ikimiz
ve eskiyeceğiz birbirimizin kollarında
o aşk, o aşk..içimize çektiğimiz
delirip kendini vuracak bir gecenin sabahında

---------------------------------------------------------------------------

Bu mesajın yazıldığı tarih : 4 Temmuz 2007 12:02 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
greengrl

Ölüceksem basit bir ölüm olmalı benimkisi. Basit ama karmaşık görünüşte. Cesedime bakan birinin aklına bin türlü senaryo gelmeli. Mesela cinayet süsü verilmiş bir intihar ya da hırsızlık süsü verilmiş bir ırza geçme… ama aslında kimsesiz b berduşun ölümü olmalı. Belki bi yol kenarında bulmalılar beni. Otomobiller gelip geçerken suratıma, saçlarıma ayakkabılarıma su sıçratmalı. Sonra devriye gezen bir ekibin dikkatini çekmeliyim, amirlerine telsizle rapor etmeliler. Biri çaylak olmalı, az ileriye çömelip kusmalı, diğeri ona nispet yaparcasına bir sigara yakıp beklemeye başlamalı. Kaldırıma serptiği küller rüzgarla uçuşup kirpiklerime takılmalı.

(…) /// (…)

Üzerimde kimlik falan bulamamalılar. Parmak izi kaydıma rastlanmamalı. Herhangi bi darp ya da boğuşma izi olmamalı. Tırnaklarımda deri parçaları bulunmamalı. Beni sedyeleyip adli tıbba göndermeliler – eğer canlı ve hasta olsaydım, o kılıkla o yol kenarında yalnızca oturuyor olsaydım hastaneye götürMEyecekleri gibi. Yolsa başucumda duran memur saçı sakalına karışmış yüzüme bakarken tiksinti duymalı, kızı aynen bu haldeki pop şarkıcısına hayranlık duyarken.

İş saatinin bitimine yarım saat kala otopsi masasına yatırılmalıyım. Görevli doktora fazla mesaiden başka hiçbir şey ifade etmemeliyim. Komiserin kapattığı göz kapaklarımı açmalı biz yalnız kalınca, sokaklarda duyduğu ve kendisine orijinal gelen ne kadar küfür varsa yüzüne saymalı. Serenatını (!) bi “has…”le bitirip neştere uzanmalı.

(…) /// (…)

“ölüm sebebi anlaşılamadı” yazmalı otopsi raporumda.

(…) /// (…)

Doktor işini halledip ellerini yıkarken benim söylediklerimi duymamalı: “yaşam sebebi de anlaşılamadı. Ümit etme yeteneğini kaybetti. Hey? Tanrı’yla konuşmaya gittim, hemen dönücem… hey!! Çabuk geri dik beni!!”

(…) /// (…)

Komiser bu raporu hiç de dikkatini vermeden, öylesine okumalı. Kimliği ve “kim(se?)”si olmayan birinin ölüm sebebini merak etmemeli. Üzerine incelenmiştir mührünü basmalı, imzalamalı, arşive yollamalı. Bir şekersiz çay söylemeli kendisine, içine kimseye göstermeden diet tatlandırıcı atmalı.

Ben öldüğüm zaman kimsenin haberi olmamalı. Kimse ağlamamalı, kimse sevinmemeli de. Işığı henüz atmosfere ulaşmamış bi yıldızın sönüşü gibi ölmeliyim ölüceksem. Ve o ışık bulutlu bi gecede, tüm teleskopların arızalandığı bi anda çarpmalı gökyüzüne. Kimse asla var olduğumu bilmemeli. Basit bir ölüm olmalıyım. Şeytan bile gözden kaçırmış olmalı. Beni gömmeden önce yıkmamaya gerek duymamalıdır. Hükümet, mezar yerim ve mezar taşım için ödenek ayrılmasının kamu menfaati aleyhine olacağını düşünmeli. Bir çöplükte dipte bir yerlere terk edilmeliyim.

(…) /// (…)

Çöpleri eşeleyen çocuklar yiyecek ararken beni bulmalılar. Korkup kaçmalılar. Oradaki ağır koku, cesedimin kokusuna yenilmeli. Bütün çöplük ben kokmalı. Bu koku sıçanları, aç kedileri, köpekleri etrafıma çekmeli.



(…) /// (…)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 4 Temmuz 2007 12:00 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ANarCh1st

beni grup üyesi yapana 1 koli ice tea :D şeftalili lafım sana bortu :))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Haziran 2007 7:54 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ANarCh1st

bu arada banlama yeteneğiniz fln varsa yapmayin onur abiyi tanirim ben takılıyorum bi ice tea ye bağlarız onur abi :D
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Haziran 2007 12:28 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
camengoo

ilk önce herkese merhaba...şunu belirtmek isterim ki bu grupta alan bi arkadaştan özür dilemek istiorum..sen bir kaç yıl önce bunları bana anlatınca kızardım uçuk hayellr peşinde olma derdim ama şimdi sitenize bakıyorum kii sana ve grubuna karşı yoğun bir ilgi ve beğeni var,hatta sana asılan bile var :)  eet özgürcm umarım herşey dilediğin gibi olur...ÇaMENgOOoN
Bu mesajın yazıldığı tarih : 29 Haziran 2007 4:29 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
evabad

ya parcaların akorları fln nerde bulcs bıde bnları ındırebılcemıs bı yer warmıkı acep?*
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Haziran 2007 3:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
maryka

bugün biziz de mükemmellerdii..çok iidi ellerine sağlık..
ama sappy’i dinlemek isterdik yaaa:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Haziran 2007 8:52 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_trauma_

kollarını aç cesedime,ben bütün mezarlardan sana gelirken....!..;);)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Haziran 2007 11:34 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
in_a_badtrip

fethiye resimleri fotoğraflar bölümünde ;)

yolculuk ve konser izlenimleri hakkında uzunca biz yazı da yakında burda olucak..


görüşürüz
xxxooxx
Bu mesajın yazıldığı tarih : 23 Mayıs 2007 10:44 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 İleri>>